Опубліковане нове фото “Червоного ока” Юпітера у природних кольорах

Велика червона пляма Юпітера. Джерело: Björn Jónsson / Juno Cam

10 липня Юнона надіслала до Землі нове фото Великої червоної плями Юпітера, зроблене на висоті майже 14 тисяч кілометрів.

Завдяки астроному-аматору Бйорну Йонссону ми можемо роздивитись деталі найбільшого шторму Сонячної системи у природних кольорах.

Нагадаємо, цього місяця космічна міжпланетна станція “Юнона” надіслала перші фото поверхні Юпітера, зроблені під час максимального зближення з газовим гігантом.

“Я бачу твої справжні кольори, Юпітере!”

Нове зображення надає нам можливість поглянути на ВЧП Юпітера так само, якби ми спостерігали шторм з орбіти Юпітера, на якій зараз знаходиться Юнона.

Велика червона пляма Юпітера
Велика червона пляма Юпітера у природних кольорах. Фото – від 10 липня, висота: 13 917 км. Обробка даних космічного апарата “Юнона” громадським дослідником Björn Jónsson.

ВЧП була відкрита Джованні Кассіні у 1665 році. Деталь, що також відмічена в записах Роберта Гука 1664 року, також може бути ідентифікована як ВЧП.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Total