1 min read

Штучний інтелект Google DeepMind грає у Помсту Монтесуми

Штучний інтелект Google DeepMind грає у Помсту Монтесуми

Минулого року штучному інтелекту (ШІ) Google DeepMind надали вільний доступ до 2600 ігор серії Atari, у 46 з яких він вже навчився грати.

Однак лише одна гра виявилась занадто “важкою” для активного алгоритму DeepMind, тому команді дослідників довелось вигадати новий спосіб, щоби мотивувати штучний інтелект до перемоги. Вони запрограмували “допитливість” ШІ за допомогою винагороди за кожну нову відкриту кімнату у грі. Новий алгоритм відкрив перші чотири кімнати з чотирьох спроб та загалом пройшов 15 кімнат з 24.

100 фреймів гри DeepMind у “Помсту Монтесуми” (Montezuma’s Revenge) з мотиваційним фактором. Джерело: YT/Marc G. Bellemare

Попередня версія програми DeepMind, що була позбавлена мотивації, змогла пройти лише дві кімнати.

У препринті статті дослідники зазначили, що адаптація внутрішньої системи винагород значно покращила можливості ШІ до відкриття нових рівнів у складних іграх, зокрема у сумнозвісній Момсті Монтесуми (Montezuma’s Revenge). І якщо для затятих гравців класичних комп’ютерних ігор вона могла здаватись досить легкою, для DeepMind Помста Монтесуми стала “неймовірно тяжким” випробуванням. Все ж, ШІ поки що не досяг рівня самосвідомості, це лише машинне навчання, тому йому важко планувати пастки, яких у цій платформі має бути багато.

Штучний інтелект перемагає в ҐО одного з найкращих світових гравців

Раніше ми повідомляли, як інша розробка Google — AlphaGo обіграла у відому китайську гру одного з кращих світових гравців. Це означає, що попри свою недосконалість, ШІ може претендувати на блискавичне вирішення завдань, які не потребують творчості або філософування, і гра у комбінації може виявитись найкращим робочим полем для комп’ютерного “інтелекту”.